Dag 3

25 juli 2016 - La Barre-de-Monts, Frankrijk

Wauw wat was dit een emotionele als een hele goeie reisdag. Een dag vol verrassingen en avontuur. Sochtends zijn we naar Pont du Hoc gereden (Normandië) waar de geallieerden aan land zijn gekomen en waar de kraters van de bommen nog te zien zijn. Hier waren we sochtends al om 10:00u dus er was bijna niemand. De vogels floten en t was strak blauw. Het was erg indrukwekkend om hier zo alleen rond te lopen. Daarna zijn we naar Mont Saint-Michel gereden op aanraden van de buurvrouw van n dag eerder. Het was werkelijk ongelofelijk om dit te zien. Dus bedankt buuf voor deze tip ;). Bij de foto's van dag 3 is alles van deze dag te zien. En ohja ook nog eens 500km gereden. De dag eindigde redelijk zwaar aangezien alle campings duur waren. Totdat we een camper plaats tegenkwamen waar we besloten te gaan staan. Na andere Nederlands gevraagd te hebben nr de kosten van deze plek bleek dat de slagboom kapot was en dat betalen niet nodig was. Conclusie: na een voldane dag Risotte gemaakt en stonden 100m gratis van de zee af in Normandië! Op naar dag 4 ;)